اهميت بيمه مسئوليت مدني در نماشويي ساختمان
نوشته شده توسط : کارویس

نماشویی

اهميت بيمه مسئوليت مدني در نماشويي ساختمان بسيار زياد است. به صورت کلي نماشويي ساختمان فرآيندي خطرناک و پر ريسک مي‌باشد و اگر نکات ايمني به درستي رعايت نشود، احتمال بروز حوادث جبران ناپذير در زمان نماشويي ساختمان بيشتر مي‌شود. در زمان اجراي يک پروژه شستشوي نما خطرات مختلفي تکنسين‌هاي اين پروژه را تهديد مي‌کند به همين دليل داشتن بيمه مسئوليت مدني در زمان عقد قرارداد اجباري است. در رابطه با اين موضوع قانون گذاران هم قوانين سخت گيرانه‌اي را تصويب کرده‌اند، در صورت وقوع حادثه‌اي که باعث آسيب به شخص يا دارايي‌هاي ديگر شود، بيمه مسئوليت مدني تمامي هزينه‌هاي ناشي از اين حادثه را پرداخت مي‌کند. کلينيک ساختماني کارويس هميشه در انجام پروژه‌هاي خود با تدبير و آگاهي کامل عمل کرده و تمامي قراردادهاي اين مجموعه بيمه مسئوليت مدني هم دارد، براي ارتباط با کارشناسان کارويس مي‌توانيد با شماره 02126231914 تماس بگيريد تا شما را راهنمايي کنند.

اهميت بيمه مسئوليت مدني در نماشويي

پروژه نماشويي ساختمان همواره براي تکنسين‌هاي شاغل در اين زمينه خطرات زيادي دارد و شرکت مجري پروژه نماشويي موظف است که همه کارکنان خود را در اين زمينه بيمه کند و امنيت جاني آنها را با استفاده لوازم استاندارد حفظ نمايد. اما در اين بين خطراتي هم وجود دارد که ساير افراد همچون رهگذران و يا ساکنين ساختماني که نماشويي روي آن انجام مي‌شود را به صورت جدي تهديد مي‌کند و در صورت بروز هر حادثه‌اي بايد مجري پروژه و ساکنين ساختمان مسئوليت جبران خسارت اين حوادث را بر عهده بگيرند. اهميت بيمه مسئوليت مدني در نماشويي ساختمان دقيقا در چنين مواردي مشخص مي‌شود و اين بيمه يک تضمين مهم براي جبران خسارت‌هاي مالي و جاني در چنين شرايطي است.

خسارت هاي احتمالي در نماشويي ساختمان

خسارت هاي احتمالي در نماشويي ساختمان به دو بخش خسارت‌هاي مالي و جاني تقسيم بندي مي‌شود، برخي از خسارت‌ها در زمان شستشو نما ساختمان بر اثر ضربه‌هايي که به نما وارد مي‌گردد و يا سقوط لوازم و وسايل اپراتورها اتفاق مي‌افتد که اين حوادث اگر خسارت جاني به ساکنين ساختمان و يا رهگذران وارد کند به آنها خسارت‌هاي احتمالي جاني مي‌گويند ولي اگر سقوط ابزار و وسايل به ماشين‌هاي رهگذر و يا پارک شده در کنار خيابان آسيب وارد کند، به اين خسارت‌ها در اصطلاح خسارت مالي گفته مي‌شود. کار در ارتفاع هم همواره براي افرادي که در اين زمان فعاليت دارند، خطرات خاص خود را داشته و به همين دليل همه افراد شاغل در اين صنف بايد بيمه باشند. شرکت‌هاي بيمه تمام مسئوليت انجام کار را با تمام عوارض جانبي‌اش برعهده مي‌گيرند و همه خسارت‌ها را با پرداخت هزينه جبران مي‌کنند و اهميت بيمه مسئوليت مدني در نماشويي در چنين شرايطي به وضوح مشخص مي‌شود.

آيا داشتن بيمه مسئوليت مدني در نماشويي اجباري است؟

در پاسخ به اين سوال پرتکرار بايد بگوييم که بله در زمان عقد قرارداد تمامي پروژه‌هاي نماشويي ساختمان، تهيه بيمه مسئوليت مدني هم يک ضرورت است. يکي از اتفاقاتي که معمولا در جريان نماشويي ساختمان پيش مي‌آيد، ريزش سنگ نماي ساختمان است که اين موضوع خطراتي جاني و مالي بسياري دارد. به همين دليل بسياري از مديران ساختمان‌ها براي جبران خسارت‌ها در زمان بروز حوادث احتمالي به سراغ بيمه مسئوليت مدني مي‌روند و نماي ساختمان را در قبال چنين حوادثي بيمه مي‌کنند. يکي از اصول اساسي و ضروري در مديريت ريسک‌هاي مربوط به نماشوي، داشتن بيمه مسئوليت مدني مي‌باشد که تهيه آن به عهده مجري پروژه و مدير ساختمان است، اهميت بيمه مسئوليت مدني در نماشويي بر همگان واضح و مشخص است و به همين دليل در زمان عقد قرارداد پروژه نماشويي با خريد بيمه مسئوليت مدني تمامي هزينه‌هاي ناشي از خسارت‌هاي مالي و جاني احتمالي به شرکت بيمه منتقل مي‌شود و شرکت بيمه مسئوليت تامين هزينه‌هاي بالاي ناشي از خسارت‌هاي احتمالي را برعهده مي‌گيرد.





:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما , نماشویی ارزان , نماشویی با طناب , نماشویی کارویس ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: